Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2016 18:31 - Малко досада
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 1078 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






**************************************%))







Тоя път ми се получи със съдействие на блогър.
Мерси биен!
(Мадам беше казала, че е по изтънчено така, а не мерси боку)



http://www.spiralata.net/kratce/index.php/psihologiya/1539-kak-se-darzhat-umnite-hora-s-tezi-koito-ne-im-haresvat










Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Естествено, че ще ти се получи! Казват, че този блогър бил Професионалист!
15.07.2016 19:15
Но ми предаде да те предам - ха ха ха следното:

Хайде да го направим по-професионално, м?
1. Вляз в режим на редакция на постинга и си маркирай дадения линк.
2. Копирай маркираното (линка) с Ctrl+C.
3. Както все още е маркиран линка, активирай иконката "Добави/Редактирай връзка" - предпоследната от първия ред на редактора.
Ето я:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/_Help.png
4. В полето "Пълен път/URL, където ти мига курсора, извикай копираното с Ctrl+V.
5. Може и дотук да се ограничиш и да дадеш "Публикувай", но ще е по-добре да маркираш отново линка, да му зададеш подчертан шрифт и цвят сит (или зелен).
С последното за всички ще е по-ясно, че линкът представлява обектна връзка - тоест, ако се кликне в/у нега, директно ще зарежда страницата в Интернет.
Така ще е по-лесно за Читателите ти.

Забележка:
Същото можеш да го направиш и като "пришиеш" обектна връзка към друго.
Например:
Цитираш заглавието на статията в Интернет и задаваш линка, който води към него, като изпълняваш почти същите стъпки - да не описвам, мосля, че се ориентираш.

Успех!
Ще намина да видя резултата и да помогна, ако има затруднения.
Упс, не аз, "оня блогар" ще предаде през мен. ха ха ха
цитирай
2. crep - Предай му, моля,
16.07.2016 09:30
че тооолкова съм му задължена!
С контрол ве - ми се получи.
Иди да вършиш нещо по-смислено.
А читателите, ако са Ми читатели, ще се потрудят.
Това, което се получава лесно - НЕ СЕ ЦЕНИ.
В повечето случаи. Има и други хора.
%))
цитирай
3. starforlife - https://www.youtube.com/watch?v=WFGzhaARxvw
16.07.2016 13:54
crep написа:
Предай му, моля,
че тооолкова съм му задължена!
starforlife от името на "оня блогър" написа:
Предадох му, моля ти се. И той каза да предам "моля-моля".



crep написа:
С контрол ве - ми се получи.
starforlife пак от името на "оня блогър", като отговор написа:
Е, да - нали затова казах тогава, че го препоръчвам дори когато има другите възможности. (Които ги има винаги всъщност.)



crep написа:
Иди да вършиш нещо по-смислено.
starforlife "възмутен" от името на "оня блогър" написа:
Пъдиш ли ме?! ха ха ха
Че какво по-смислено от това, да помогнеш на някого за нещо?
Цитирай ми едно по-смислено нещо, моля.



crep написа:
А читателите, ако са Ми читатели, ще се потрудят.
Това, което се получава лесно - НЕ СЕ ЦЕНИ.
В повечето случаи. Има и други хора.
%))
starforlife, несъгласен с написаното от името на "оня блогър" ха ха ха, като отговор написа:
Всяко прогресивно нещо, което човек е измислил, го е измислил, за да облекчи труда си. Така е и в случая - по-добре е (лично мнение) ти да се потрудиш малко и така да го направиш по-удобно за другите. Най-малко логически е така, защото ти си една и ще ти отнеме 20 секунди описаното, а читателите ти примерно са 20 и ще отнеме на всекиго по 20 секунди. Но ти си знеаш, аз модел на мислене и поведение не налагам - просто обясних нещо и изказах (тук и сега) мнението си.
Успехи!


А сега изчезвам да върша нещо по-смислено.
(например да готвя)
цитирай
4. crep - Помагам веднага!
16.07.2016 19:54
http://recepti/r-4319-%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BE%D1%84%D0%B8_%D0%BF%D0%BE_%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%BD%D0%B0_%D1%84%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0

http://recepti/r-34664-%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8_%D0%BC%D0%B5%D0%BA%D0%B8%D1%86%D0%B8_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5

http://makataka/video/8377-tort-sufle-s-tvorogom-i-vishnyami

Мярнах едни много красиви кюфтенца (окапах се), но сега не можах да ги намеря. Но ти сигурно имаш своя рецепта за пухкави кюфтенца, които не се разплескват преди печене на скарата. Да ти е сладко.
цитирай
5. crep - Изключително съм задължена и на двама ви.
16.07.2016 20:01
Предлагам да черпя по една виртуална бира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 217185
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930